Thursday, 2024-03-28, 1:15 PM
Welcome Guest | RSS
Main | Registration | Login
                                                                                                          

Statistics
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • [ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
    • Page 1 of 1
    • 1
    Forum moderator: Lunde, landcruserxv, Kharnath, raaw68  
    Forum » Søknader til FFTP klanen legges her: » Søknader » Larser'n / Camuflars - søknad (Søknad til FFTP)
    Larser'n / Camuflars - søknad
    CamuflarsDate: Wednesday, 2009-07-01, 8:35 PM | Message # 1
    Lada
    Group: Checked
    Messages: 3
    Reputation: 0
    Status: Offline
    Hej og hopp ! biggrin

    Som flere andre som har skrivd søknader her, så tenker jeg at jeg bare følger den "vanlige" malen, og fyller inn og utfyller der det trengs wink

    Navn: Lars Fjeldheim
    Nick: Larser'n
    Alder: 17
    Bosted: Sandefjord

    Kan vel kanskje bare starte å skrive litt generelt om meg selv..
    Som nevnt over, er jeg en 17 år gammel gutt fra Sandefjord. Føler selv jeg er gnaske så utadvent og medmenneskelig, om jeg skal få si det selv. Ellers er jeg er elev ved SVGS - Norges største videregående skole, og til høsten begynner jeg på IB-linja som VG2-elev. Dette er vel det som anses som den tøffeste og vanskeligste linja som er på skolen (faglig sett), så jeg må nok belage meg på endel skolearbeid utover høsten, men vi skal nok få pressa inn endel TM på timeplanen også wink Derfor jeg synes at FFTP virker som den beste klanen jeg kan søke til, siden dere har en veldig casual og 'laid back' holdning både som medlemmer og i forhold til spillinga, noe som passer meg veldig bra ^^,

    TM:
    Tidligere klaner: [SD] og xFocus - To forholdsvis dårlig lagt opp og dårlig organiserte klaner som ikke holdt sammen så lenge, men de funka fint så lenge de var ^^,
    Tidligere nick: CamufLARS (Vurderer å bytte tilbake.. Hmm. Dunno' why :P - Noen innspill om hvilket jeg burde bruke?)

    Spilt TM siden: Jeg har spilt litt av og på.. Det ble endel spilling av TM: ESWC da det kom, men jeg gikk lei det da det var få andre jeg kjente som spilte det. Så i senere tid har jeg skaffa jeg meg TM:NF og spilt det endel, sånn siden juletider :P Det er også nå i den senere tida at jeg har spilt nokså mye på FFTP sine servere og stiftet litt bekjentskap til klanen.
    Andre erfaringer (servere, skins etc): Lite.. Akkurat det er ikke noe jeg har satt meg noe veldig inn i.. Her er det sålangt bare kjøregleden som gjelder (Y)

    E-mail/msn: camuflars@hotmail.com
    Hvorfor akkurat FFTP: Vel; jeg skriver apply her fordi jeg føler at det er en godt sammensatt klan som fungerer bra, og ikke minst har hyggelige og medgjørelige medlemmer smile Alt-i-alt en klan som jeg føler at jeg kan passe godt inn i! :P

    Noen skriveleifer etcetc. er det vel her, men det er da vel til å forstå, sånn mesteparten av det i hvert fall.. Bare å spørre om det er noe mer dere lurer på wink

    *Fingers crossed*
    Håper på hyggelige svar til apply'en,
    M.v.h Lars(er'n)

     
    landcruserxvDate: Wednesday, 2009-07-01, 8:50 PM | Message # 2
    Mustang GT 500 Shelby
    Group: Administrators
    Messages: 196
    Reputation: 3
    Status: Offline
    Godkjent etter samtaler på xfire.
    Velkommen til fftp.
     
    Forum » Søknader til FFTP klanen legges her: » Søknader » Larser'n / Camuflars - søknad (Søknad til FFTP)
    • Page 1 of 1
    • 1
    Search:

    Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz