Friday, 2024-03-29, 0:11 AM
Welcome Guest | RSS
Main | Registration | Login
                                                                                                          

Statistics
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • [ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
    • Page 1 of 1
    • 1
    Forum » FFTP Forum » Kunngjøringer » FFTP søker ildsjeler til to forskjellige jobber!
    FFTP søker ildsjeler til to forskjellige jobber!
    LundeDate: Wednesday, 2009-06-03, 2:25 AM | Message # 1
    Opel
    Group: Users
    Messages: 69
    Reputation: 1
    Status: Offline
    vi har pr i dag to ledige stillinger i fftp klanen

    1.Webmaster- asnvar for drift av hjemmesiden. pynting, fora, vote, innrykk av nyheter osv.

    2. It Asnarlig. da vi begynner å bli store i klansammenheng trenger vi en som kan sette opp server som skal fungere med mailserver, spillserver, ftp-server. vedkommende vil da få mulighet til å kunne starte for eks spillservere om de har krashet eller bare restarte xaseco. vedkommende vil også ha ansvar for ftp server og dens innhold samt brukere som skal ha tilgang til dette.

    alt vil bli jobbet med fra min pc og internettlinje på 50mb.

    Hilsen styret/flubber

    Noen som føler seg oppegående nok til å beære en av disse stillingene?
    Styret har konkludert med at Granzern er en het kanditat til webmaster stillingen. Vi lurte på om du er interesert i stilliingen, Granzern?

     
    granzernDate: Wednesday, 2009-06-03, 2:33 AM | Message # 2
    Opel
    Group: Webmaster
    Messages: 46
    Reputation: 5
    Status: Offline
    Gi meg en dag eller to å gruble litt, men er så absolutt interessert! Fra og med i morgen og frem til tirsdag neste uke vil jeg bli litt fraværende grunnet eksamen og utflytting, så jeg kan prate med flubber om det via Xfire biggrin
     
    Forum » FFTP Forum » Kunngjøringer » FFTP søker ildsjeler til to forskjellige jobber!
    • Page 1 of 1
    • 1
    Search:

    Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz