Saturday, 2024-04-20, 8:46 AM
Welcome Guest | RSS
Main | Registration | Login
                                                                                                          

Statistics
Login form
Search
Site friends
  • Create your own site
  • [ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
    • Page 1 of 1
    • 1
    Forum moderator: Lunde, landcruserxv, Kharnath, raaw68  
    Forum » Søknader til FFTP klanen legges her: » Søknader » Nye søknader vil automatisk bli avslått!!!
    Nye søknader vil automatisk bli avslått!!!
    landcruserxvDate: Tuesday, 2009-08-18, 0:12 AM | Message # 1
    Mustang GT 500 Shelby
    Group: Administrators
    Messages: 196
    Reputation: 3
    Status: Offline
    Det betyr ikke at du ikke kan joine klanen men at du i fremtiden må gjøre deg fortjent til å joine FFTP.

    Etter en gjennomgang av medlemmer så er vi nå oppe i 50 medlemmer og det begynner da å bli mange.
    Jeg "flubber" har kapasitet for ca 30 medlemmer uten klunder, 50 med litt rusk. dette er da av kvalitetsmessige grunner for server med internett speed opp og ned samt mine pcer som står på 24/7 for at dere skal ha server tilgjengelig hele tiden.

    Zims har satt opp en united server for dere uten at jeg vet hvilke begrensinger han har men det hjelper på litt. om han skal ha den som egen server eller gjøre den til en fftp server er opp til han men jeg skulle ønske flere kunne bidra med servere som har mulighet til å la pc stå på hele tiden.

    for å kjøre server kreves det litt fra deg. du må ha kunnskap nok til i alle fall å bli guidet i riktig retning og tillgang på modem/router slik at du kan åpne porter til serveren.

    videre så trenger du ei grei linje. jeg er litt usikker på hva som egentlig kreves av båndbredde pr spiller men du bør i alle fall ikke ha mindre en 1mb ut for å kjøre begrensede servere som en 70k server med 20 stk som er max eller en 80k server med 16 som max.

    enkelte påstår at de kan kjøre med flere på 1mb mens andre sier 10 er max. jeg har ikke denne begrensingen selv så jeg aner ikke.
    "50mb fiber" gjør susen for min del, det som hindrer meg fra å kjøre max er min pc som serveren står på. eller laptop som det heter.

    Dette er da en stor grunn til å ikke ha flere medlemmer for midt vedkommende. så kan noen kjøre server for å bidra i klanen så er du velkommen til å prøve, jeg stiller selvsagt for å sette opp serveren for deg/dere da jeg sitter på all info og koder etc som trengs.

    for de av dere som vil prøve å kjøre server enten for fftp eller egen server bare for skøy så anbefaler jeg usbtm server fremfor servermania. dette pga stabilitet og ressursbesparende apps.

    dette gjelder for deg også zims, anbefaler deg å bytte til usbtm da den er mye mere stabil. + at alt er mye lettere med opplegg av nye baner osv via remotecp.

     
    Forum » Søknader til FFTP klanen legges her: » Søknader » Nye søknader vil automatisk bli avslått!!!
    • Page 1 of 1
    • 1
    Search:

    Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz